8.05.2007

中西美食大放送


今次是中西美食大交流聚會,當然美其名是交流心得,其實又是大吃大喝的一天,首先介紹中式美點及菜式先...

子姜皮蛋酥

像復活節的復活蛋嗎?

潮州粉果

令人淘醉的醉雞

非常入味的五香烤夫

香茅雞翼及豬頸肉

三色齋

足料瑤柱香菇冬瓜粒湯

養生圓肉杞子果凍

分不出算是中菜或是西菜部的

無間道豆泡黑椒牛仔骨

西菜、西點出場~~~~~

菠菜海鮮闊條麵

巧克力鬆餅

足料薄餅

可以比我練習寫字的十字包

黑椒芝士曲奇餅

薰衣草曲奇餅


當然少不得一再encore的

草莓果凍涼粉



那麼多的美食,當然又食又『拎』,在預見的末來,小三隨時會改名為肥三了~~~~~~~

註解:『拎』即是提取的意思

 


9 則留言:

  1. 小三,妳真係好 "得" 呀 !
    子姜皮蛋酥、十字包、五香烤夫 我都好鐘意食架

    回覆刪除
  2. 真係好多美食呀 睇到我流哂口水喇

    回覆刪除
  3. 美食交流?一班朋友交流嗎?個個都係高手呢!我都好想食埋一份...仲要有得拎,真係唔錯

    回覆刪除
  4. 次次咁食法.....你地真係勁呀.

    回覆刪除
  5. 嘩! 你地幾多人呀, 咁多野食

    回覆刪除
  6. @0@ 薰衣草 d 籽 ,我覺得好似獅子油味

    回覆刪除
  7. sweet lrene, Mm&J j, momo        我們是『美食交流肥團團』,十字包我只負責寫十字果part,是包的靈魂,很重要的! momo, purple ,傻媽 我們是一班烏合之眾,沒特定人數及地點,神出鬼沒,你們很難將我們『繩之於法』的 朱囡        獅子油?我太久沒有用,你不如送支比我,等我嗅一嗅確定...

    回覆刪除
  8. 好一句 『繩之於法』

    回覆刪除
  9. 飲伯爵茶時加幾粒薰衣草, 味道很配合的.

    回覆刪除