8.17.2007

碗仔翅~~粉絲當魚翅

從小就喜愛吃街頭小吃,魚肉湯、碗仔翅、粉仔...通通都是我的至愛美食~~~~


別人魚翅當粉絲,而我就粉絲當魚翅,我是人窮志不窮的小三


 



 


碗仔翅

材料:
瘦肉絲  適量
黑木耳  適量(浸發及切絲)
香菇    3~4 隻(浸軟及切絲)
粉絲2兩 (浸軟及剪大段)
上湯    適量
馬蹄粉加清水成芡
雞蛋     1 隻(打散)
 
上湯作法:(三款上湯,祇選其一)
1. 將清水適量煮沸,調入鹽、糖、生抽、老抽(是調顏色)、雞粉拌勻及試味。
2. 將雞湯粒加清水煮成上湯備用。
3. 用清雞湯煮沸。

作法:
1. 燒滾上湯,加入老抽調顏色。
2. 加入瘦肉絲煮滾,下香菇絲、木耳絲煮片刻,加入粉絲續煮。
3. 邊煮邊拌入馬蹄粉芡,成羹狀後可以關火,即下蛋液拌成蛋花狀,進食時可加入胡椒粉、紅醋及麻油少許,即可。

注意事項:
1. 瘦肉絲可以用新鮮豬肉,也可將平時煲湯餘下的瘦肉,用熱水沖淨,撕成絲分成數份,分別用保鮮紙包裹放入冰箱,有需要時取出即可。
2. 馬蹄粉加清水成芡,會比用鷹粟粉或生粉好很多。



 


16 則留言:

  1. 小三博士,係我呀!今之係我第一次係你個blog到留言,我都話你勢利啦 ,咩都識整!(=^^=)

    回覆刪除
  2. 第一次留言,先禮後兵,謝謝你! 但笑可以亂說,但博士你就唔好亂講,不要亂扣帽子,你初來步到,今次又饒恕你口不擇言,下次再亂說,我會生氣的! 小三、小三、小學三年班也!

    回覆刪除
  3. 好啦,知道啦,以後叫返你做小三啦!唔好勞氣呀 ,傷身架

    回覆刪除
  4. 我阿媽好鐘意整架, 我都好鐘意呢個街頭小食~!


     
         

    回覆刪除
  5. 小三, 好好吃的呢, 只有香港有得賣, 現在加拿大也可做了, 不過會來請我吃更好呢.

    回覆刪除
  6. 碗仔翅正過真翅呀 加串魚蛋呀唔該

    回覆刪除
  7. 人窮志不窮的小三 <----我支持你.

    回覆刪除
  8. 小三,香港特色妳都識整  

    回覆刪除
  9. 貓姐          對不起!我怕是怕你說笑,別人聽了偷偷笑! 金莎         幾時叫伯母過幾招比我呀! a_moon 不如你唔好回來,在溫哥華開間小三碗仔翅或啊門碗仔翅嘛! 堯堯媽        識食,你串魚蛋要辣定唔辣呀! purple, sweet irene       謝謝!有兩碗,請慢用...    

    回覆刪除
  10. 正呀~碗仔翅~~~~~~~~~

    回覆刪除
  11. 如果可以揾到食, 我都想呀, 不如妳過埋黎, 一起開檔呀, 唔知會唔會流落異鄉呢......

    回覆刪除
  12. 小三, 你的碗仔翅很足料呢 下次gathering我要你整比我食

    回覆刪除
  13. 嘻嘻﹗還記得上次妳請我吃的碗仔翅仔, 好好味呢﹗多謝

    回覆刪除
  14. 碗仔翅好足料喎

    回覆刪除
  15. 連碗仔翅都識整, 好佩服呀

    回覆刪除
  16. [碗仔翅]很理直氣壯的話自已係紅燒生翅或是雞包翅的A貨...其主角粉絲係唔怕俾人話[粉絲扮魚翅]的!
    [版主回覆05/15/2008 00:21:00]碗仔翅永遠都是碗仔翅,
    只不過有些店舖會加上【金牌】二字,但都是碗仔翅, 沒人會想它是否A貨,好味及回味才最重要!!

    回覆刪除