4.23.2007

鹹蛋蓮蓉飽(修改篇)



請你食個飽,鹹蛋蓮蓉飽,


食了不會喊,蓮子蓉0甘笑!


昨天起床時睡過頭,爸媽已起來,本想做『牛油丹麥條』,但怕不能在法定時間內完成,一於做他們喜愛的『蓮蓉飽』


(修改日期:2007年8月17日)不同的師傅都有不同的方法,當積聚經驗後,才能分辨對或錯。

鹹蛋蓮蓉飽 (12個)

皮:

低筋麵粉 180g
泡打粉  4.5g
砂糖  30g
水  90g
即溶酵母  3g

餡:

鹹蛋黃 3個
白蓮蓉  300g

做法:
1. 鹹蛋黃蒸熟(約10分鐘),每個一開四,白蓮蓉分十二份,每份包入一份鹹蛋黃,搓圓成餡,放入冰箱雪約10分鐘定形,待用。

2. 水60g加入酵母浸泡約3~5分鐘。

3. 麵粉、泡打粉、砂糖放入容器內,用手拌勻酵母水,慢慢加入麵粉內拌勻,再將餘下的水30g拌入,搓揉成不沾手的滑身麵糰。

4. 將麵糰搓成長條,切粒,分成十二小粒,再分別滾圓,按扁,包入餡料,造形,收口向下貼上蒸飽紙,再放入蒸籠醒醱20~30分鐘。

5. 醒醱完成後,用大火蒸約5分鐘。

注意:醒醱時間要視乎氣溫加減



醒醱=發酵
發酵是酵母在吸取麵團的糖,轉化為二氧化碳,酒精及其他有機物,使麵團體積脹大數倍,形成疏鬆多孔的結構。


 


 


12 則留言:

  1. 唔該一籠鹹蛋蓮蓉飽吖...... 你嘅電腦問題解決咗未,有需要可以隨時找我,雖然我都係"有限公司",但都希望可以幫到你啦......

    回覆刪除
  2. 嘩.. ..好正呀.. ..皮薄餡靚..我流哂口水囉..

    回覆刪除
  3. 見到都想食.........

    回覆刪除
  4. 我知好好味的, 有幸, 第二朝便吃完了. 新軟件我也初步上手了, 找天研究研究

    回覆刪除
  5. 個包包好靚啊... 一定好好味~ 睇見都流口水啦~~~

    回覆刪除
  6. 我想問咩做叫醒醱????
    thanks for help

    回覆刪除
  7. 雖然遲來的補祝講句生日快樂, 但真心的

    回覆刪除
  8. josephine          醒醱=醱酵 八八                    謝謝!你要加油,出關後要聚會慶祝。

    回覆刪除
  9. 小三:好靚既蛋黃蓮蓉包,暫時唔可以食

    回覆刪除
  10. 睇完真係口水流哂喇 我想問下點先叫排氣?? 我未整個飽飽 不過又好想試下喎

    回覆刪除
  11. Mm&Jj         排氣手法各異,不同人都有不同的手勢,我是將四周翻上,及用拳頭按壓排氣

    回覆刪除
  12. 小三 多謝妳的回覆 有了妳的飽種 我和家人多了幾款中式飽點做早餐 有叉燒飽 糯米卷 臘腸卷 我會常試做蓮蓉飽 不用天天吃麵包 因我住的地方要吃中式點心比較貴 我也希望能學識做腸粉 不知妳能否教我 謝謝

    Tammy

    回覆刪除