4.01.2007

今年第一個生日蛋糕


愚人節快樂,快樂的愚人!

這是我今年的第一個生日蛋糕,是achan教我及一起共同製作的黑森林蛋糕,嘿!嘿!全個四月都是小三的生日月!

 (今天第一天....數多廿二天...)

因為小三的貪心,卻令愛護小三的朋友誤會我今天生日,

我是四月二十二日出生的,但只有一天太少了,最好全個四月都是『小三生日月』

 


13 則留言:

  1. 嘩正呀! black forest cake 一定好好味啦......

    回覆刪除
  2. 我因家中二老回鄉拜祭,我才作反,你0甘夜重唔上床找周公,你的『香蕉慕士藍梅朱古力大自然植物蛋糕』吃光了嗎?留一件比我呀!

    回覆刪除
  3. 嘩, 你咁夜仲唔瞓, 真係作反喎 .   不如話今年係小三的生日年咪全年都有蛋糕食囉.

    回覆刪除
  4. 好靚呀小三你個蛋糕!!! 啲士多啤梨好大粒喎!! 係咪日本士多啤梨呀??? 你做得好可愛呀!!!我見到真的想咬一啖呢!!! 我都曾做過一個 但無你嗰個咁得意囉!! http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=3623

    回覆刪除
  5. 小三, 祝你生日快樂又愚人節快樂呀~~

    回覆刪除
  6. Happy Birthday!  May I suggest that you use cherry for your next Black Forest cake.  Normally cherries are used for black forest cakes.

    回覆刪除
  7. 小三:生日月快樂﹗

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年4月1日 晚上11:42

    好好味咁喎..... 預祝你成個生日月都咁快樂!!!!!!

    回覆刪除
  9. Happy Birthday Month of April

    回覆刪除
  10. 小三~祝你生日快樂...@@"

    回覆刪除
  11. 預祝你生日快樂! 係呀, 我到依家仲未搵到你要搵嘅野呀, 你搵唔搵到呀(維格)

    回覆刪除
  12. 小三~祝旅途愉快~辛苦你啦~ 預祝你生日快樂!  

    回覆刪除
  13. 小三, 預祝生日快樂, 旅途愉快

    回覆刪除