2.21.2007

豬年赤口、藉口美食團拜


年初三與為食朋友團拜,當然是一個藉口,以食為先,每人最少要做一款食物會友,唔夠喉再即席製作長法包及煙肉芥末麥穗包。(現在以相片慰藉沒空又很想赴會的為食朋友,隨便看,用眼睛吃冰淇淋吧!)

圖左下角: purpleirene~士多啤梨芝士凍餅

在照片之外,焗爐之內: Tendy~三文魚批 (在焗爐中番熱,吃了才想起忘記拍照!)

藍藍~開心果朱古力半圓球之四份之一 (人沒空出席,但功課照交的好同學^!^)

通粉~橙薑芝士凍餅

通粉~鳳梨酥


Candy Tsui~熱情果 Tenderness

愛麗斯~紅莓曲奇


Cass~芝麻方包

總動員合作製造闊條麵由"大師"泡製~青口茄醬闊條麵


大師~青口茄醬意大利捲心粉 (麵?)




Tracy~紅黃甜椒香草沙律醋


愛麗斯~日式蟹柳什菜沙律


小三~牛油什錦曲奇


achan~低脂白桃香檳果餅


小三~三色桂花糕

最後亞堅再傾力帶領各人合作~Biscit Pain be Genes Chocolat 即是朱古力蛋糕:p


 拉糖名師Mr. Johnny Chan帶來"毛澤東"香檳酒及送出限量版朱古力火鍋爐具給我們一眾抽獎,最後由achan幸運地抽中。

如有錯漏請勿見怪,因我是........................................烏龍小三,打正旗號烏龍百出>!<


18 則留言:

  1. 食物很豐富啊, 可恨沒有時間出席 , 係呢, 你個3色椰汁桂花糕好正呀, 第3種色係咩野嚟嫁?

    回覆刪除
  2. 唔好意思, 唔記得同你拜年添 , 小三, 祝你身體健康, 心想事成, 萬事如意, 豬年旺相!

    回覆刪除
  3. 小三,咁快post咗上嚟,哈哈,我開心到竟然唔記得拎麵包走,烏龍原來都係好事嚟架,等我可以再去亞堅度,順手拎埋Biscit Pain be Genes Chocolat。 椰汁桂花糕同什錦曲奇好好味,我今晚會再整椰汁桂花糕同埋會記得影相倂你睇。 

    回覆刪除
  4. 小三 我都係寫blog寫到成3點先捨得去訓呀~哈哈 整番個曲奇食譜先啦~ 點我吧!!

    回覆刪除
  5.  嘩, 真係好多野食喎~~~

    回覆刪除
  6. 小三, 好詳細的報導呀!  好想食你的三危椰汁糕(特別係桂花味的呀, 想知桂花有幾香)

    回覆刪除
  7. 唔係, 講錯了,應該係"好想食你的三色椰汁糕(特別係桂花味的呀, 想知桂花有幾香)"  整得好靚

    回覆刪除
  8. 布冧:原本是一盆魚池,有幾條錦鯉魚游泳,是士多啤梨0者0厘加魚膠粉,但嘗試失敗下次要加多些魚膠粉,加入第三層時鯉魚化蝶了,變得迷糊不清 ,我想將照片貼在這位置給你看,但不成功:( Lrene:有順風車連(麵包)仔都可以漏,你到歸心似箭,我打開一看認得是你的麵包皮bb,才知烏龍媽媽是誰 藍藍:你人沒到,但是卻禮到,good girl 亞b:你有沒有打乞"次",我提起你,說有沒有人認識你,你的作品很靚!    

    回覆刪除
  9. 哈哈, 終於開左個冇料 blog, 可以同你地 '傾'吓啦. 見到你地咁開心都忍唔住開個冇料 blog入嚟 '傾"吓. 你地整嘅食物好靚, 一定好美味, 我樣樣都想食呢. 

    回覆刪除
  10. 小三: 有鼻痕痕囉, 原來係你   一定無人答你~  (多謝你既讚賞 , 希望下次有機會見下你地面啦)

    回覆刪除
  11. 好開心可能再見到大家呢~~

    回覆刪除
  12. 好可惜我去吾到

    回覆刪除
  13. 小三: 到我大頭蝦啦...唔記得影你的糕餅...>o<要來偷圖了...

    回覆刪除
  14. 小三,我呢個阿媽雖然烏龍,但唔會唔要(包)仔,所以一知道即刻打電話俾亞堅做暫託,點知你哋又發功繼續整嘢食連電話都唔聽,攪到我幾心急呀,好在亞堅call番我,有番個大團圓結局咋。尋日去亞堅度湊番個仔時,睇亞堅整嘢食睇到唔捨得走,所以個桂花糕要今晚先有時間整。

    回覆刪除
  15. 今次參加唔到團拜真可惜~~ 祝小三豬年大吉大利、身體健康、萬事如意!

    回覆刪除
  16. candy:隨便,我對 Tendy及毛澤東唔住就真,又食又飲,但連相都唔拍一張,真對不起                就罰我再食三文魚批及飲多一次"毛澤東"香檳酒,唔該^!^ 八八︰知道你一定有難處才不能赴會,我們各人皆很諒解你,下次唔知幾時再... 愛麗斯:我買了紅梅及鳳梨餡,一有機會開壇就...嘻嘻!(不過要入天水圍才有焗爐用,因家裡封了爐) 全家的空間給了小粉紅豬BB

    回覆刪除
  17. y.c. 我21號見你回覆就立刻致電給你,打算比d手信你,當然是沒人接聽,你走寶了,我以清倉沒存貨。

    回覆刪除
  18. 小三  要去到天水圍咁遠呀~為咗小豬豬無法呀~~~ 突然想起我都對毛主席唔住呀~我都無影到枝香檳呀 ~我真係抵打 lor~

    回覆刪除