2.25.2007

鳳梨酥

夜半開爐,亞 pooh 的耳朵比較麻煩弄,及要金精火眼看待小爐,

嗚謝『通粉』的食譜及提點。


11 則留言:

  1. 好嘢, 又有鳳梨酥食

    回覆刪除
  2. hi..hi..好得意呀!!!鳳梨酥嚟咖!!!

    回覆刪除
  3. 小三, 唔該送貨到大埔, 釘喬very much.

    回覆刪除
  4. 個面冇裂開,好野

    回覆刪除
  5. hi..hi..thx u visiting my blog...

    回覆刪除
  6. 愛麗斯:放得這裡當然是任食,隨便!(用眼睛吃) achan:找快速好嗎? macaroni:拍照當然選出沒有裂開果D

    回覆刪除
  7. 好靚呀 ... 通粉?? 可唔可以比個address我呀?

    回覆刪除
  8. 整得好靚呀~~點整架

    回覆刪除
  9. 好嘢呀小三, 是鳳梨酥,我喜歡呢!下次教我丫!

    回覆刪除
  10. Christina 小魚仔2007年3月1日 中午12:01

    小三 : 逢在 怪師傅到學的我不會公開食譜 架,而我經常去學 Rare Cake ~ 蛋糕 (師傅亦不介意我公開) 因公開食譜亦未必做到,我亦介紹不少 Blog友去 Rare Cake學整蛋糕、怪師傅到學野,個個Blog友都讚 Rare Cake師傅、怪師傅好Nice 、好有耐牲添。 我亦讚同你的講法 。我亦想知那個人最後怎樣呢 ????? 小魚

    回覆刪除
  11. 請問我可否要食譜

    回覆刪除