7.06.2007

麵粉點心之水果篇

近期忙甚麼?水果蒂有甚麼用?


今天小三將疑問解開...


蟠桃



橙 (柳丁)



柿子



華盛頓蘋果


 



 



 


19 則留言:

  1. 嘩 ! 好似真的一樣啊 ! 可以Keep到多久呀 ?

    回覆刪除
  2. 又真係整得好得意呀!! 好勁呀

    回覆刪除
  3. 好靚呀 妳係邊度學架

    回覆刪除
  4. 整得好真呀~~~~~~~~~食唔食得呀~~~~

    回覆刪除
  5. 小三, 好靚好靚呢! 真係好好手勢丫 近日舒服點了嗎?

    回覆刪除
  6. 我鐘意食橙, 所有最鐘意個橙

    回覆刪除
  7. 整得好靚呀,尤其是個橙好似真嘅一樣,唔知食時會唔會有香濃嘅橙汁"必"出來呢......

    回覆刪除
  8. 整到好似真既一樣呢...@@" 我最鍾意個桃...

    回覆刪除
  9. Donald             要關乎蒸粉,搓麵團及風乾得宜,可以keep很久 Mm&Jj, Catfood       做麵粉點心要很有心機,在做形時要一下一下的弄,我要慢慢學習,多謝鼓勵! achan             如果沒有真正的水果蒂,它會失色不少 Jacky             因加了工業色素,所以不能食,遲差會有一些可以食得的,待續吧! a moon         吃了藥,人會飄移~~~~~~~~~ shirleyyau, vivre&kaka      遲些還有新作品,希望你們都歡喜0拉

    回覆刪除
  10. 嘩﹗小三,佢地好靚啊﹗

    回覆刪除
  11. Fatgarfield 肥加菲2007年7月8日 凌晨12:11

    You made these? Very cute!

    回覆刪除
  12. 好似呀 .... 我都好想學整 esp 個d 花花tim呀

    回覆刪除
  13. 好靚呀﹗嘩﹗嘩﹗嘩﹗

    回覆刪除
  14. 小三,真係做得好靚呀

    回覆刪除
  15. 吾單止d水果整得靚,連張相都好靚呀! (我係康豬媽咪呀.....記得我嗎??)

    回覆刪除
  16. 羅倫斯, 小六, Fatgarfield, Angel, sweet lrene                    麵粉點心是先甜後苦,先易後難,很有挑戰... 悄悄話      這些是 觀賞用的,遲些有可以進食的,你每一款作品都是愛,除了 家人,也是我們的精神食糧! Ivany      我遲些都會有花花發表喔!我問了師傅會否開班,他說看看人數才決定吧!如有興趣... 貝也            很高興你浮出水面,日後保持聯絡吧!

    回覆刪除
  17. 我最喜歡係桃呢!

    回覆刪除