7.26.2007

我五個半月大了

各位姨姨、叔叔,你們好!


有沒有忘記我呀!小三姑媽久不久都來我家抱抱我,親親我,我已經有五個半月大了...


哎呀!我流口水都影嫁...


比人知道我弄濕媽咪的床單o添!



 



 



我的手指非常好味道,唔信,你看我食得幾滋味...



近日他們常聽到我咿咿呀呀,小三姑媽與媽咪說我可


能學說話了,唉!其實我一出世已經會說話啦,祇是


沒人聽得明白,聽不明就當我不會說話...真令人咋


舌!



 


小三姑媽說我穿這套衣服像小男生,你們說像嗎?



一、二、三、四、五、六,嘻嘻!我手臂像蓮藕嗎?




 我的爸爸很緊張小三姑媽常拍我的出浴照片,一早聲


明,不准露點,所以你們祇得看我裹著毛巾的玉照了



姨姨、叔叔遲些再見了!拜拜!咿咿!呀呀!






 


10 則留言:

  1. aiya好得意呀 隻手一節節 同我個姨甥一樣呀 她都係7個月大...已經無時停 又成日係到彈下彈下 小朋友真的好可愛

    回覆刪除
  2. 勁可愛既bb呢~ 好多一節節正呀~好想攬下呢:)

    回覆刪除
  3. 嘩...好得意呀,有6節嘅蓮藕手臂都係第一次見......

    回覆刪除
  4. 哇哈哈, 好得意呀, 看見妳的肥手仔, 就知什麼叫拋生藕了

    回覆刪除
  5. mm&jj               你姨甥會彈下彈下,魷魚絲哭起來,是我地比她弄到彈彈下    喵喵                    你攬時攬,記得『搗喊』她,不要似我放低走開,嘻嘻... tendy               姨姨你好,姨姨個叔叔你好,姨姨個姐姐你也好ah...(烏龍家幾有禮貌)          shirleyyau             如果魷魚絲連腳都六節重好...米芝蓮一定簽她做代言人 ,到時我就是小星星姑媽了~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 小三~ 好可愛喔.. 真的又大不少喔.. 那個手肥嫩嫩的...呵呵 我好想偷偷的捏一下...小小力啦 妳都當姑媽了喔...我還是阿姨而已 祝福妳喔  

    回覆刪除
  7. 明天是魷魚絲半歲生日,亦是第一次叫了媽媽媽..真是好開心呀!

    回覆刪除
  8. sorry  開心到寫錯字,應是今日8月14日第一次say Ma Ma Ma....HaHa

    回覆刪除