7.10.2007

麵粉點心之蔬果篇

紅蘿蔔 (甘旬)

粟米

楊桃

茄子

小白菜 (我做得很醜,但也是分享!)




 



 


20 則留言:

  1. 真係好靚呀, 特別係粟米和矮瓜, 這次的可以吃嗎?

    回覆刪除
  2. achan          我留言你總沒回應,我以為你忘了我0添,都是麵粉點心的魅力.

    回覆刪除
  3. 真係整得好有心思呀!!!

    回覆刪除
  4. 愛食先生 與 E人仔2007年7月10日 下午5:18

    嘩~~靚到吖!!!

    回覆刪除
  5. 小三~ 紅蘿蔔我和女兒最愛吃的紅蘿蔔.. 好可愛喔...玉米也很漂亮! 茄子很像..但是顏色可以在身一點會更逼真喔!! 這到底是什麼阿?????? 不知道跟我想的一樣嗎..我想的是可以吃的..ㄏㄏ 有沒有要揭曉謎底??   祝福妳喔~

    回覆刪除
  6. 小三,真係整得好靚

    回覆刪除
  7. 係咪有好多TOOLS要買嫁? 真係好靚呀

    回覆刪除
  8. 6/30 後唔覺你有留言喎.  相片外的花花圈點整架?

    回覆刪除
  9. Mm&Jj, Keiko, sweet lrene           你們真是日行一善,我用起那棵白菜後,一直笑...0甘醜樣都做得出      Tulip               為食貓,還是不能吃的... Ivany             最基本要有3支籤,其他是看造型才知要用甚麼工具,像粟米粒就是用梳子搓出的 achan            相框效果以email 給你了,30/6前?

    回覆刪除
  10. 小三,樣樣都整得好靚,多d練習,到時開個「麵粉疏果檔」啦﹗

    回覆刪除
  11. 水果, 蔬菜都整左, 下次係整蛋糕, 麵包, 還是花花呀?

    回覆刪除
  12. 好可愛好精巧!! 特別是那個玉米 !!

    回覆刪除
  13. 好Q呀! 整得好似

    回覆刪除
  14. 學完之後要做個大size蔬果籃做記念呀!

    回覆刪除
  15. 小六              0甘你到時會唔會幫襯先... 藍藍               聰明女,比你估中了! 金莎             唉!我每晚回家就是將它們取出來風乾,但可能近日溫度高,我白天又包裹著(因要提防家中的小螞蟻),但今天栗米及玫瑰花發霉了,我很心痛 傻媽, 亞彭             我是初哥一名,但有你們的鼓勵,我會加油的. donald          麵粉點心的可愛之處是我可以弄Q版嘛,又容易收藏,為何要實物的大小  

    回覆刪除
  16. 好靚呀, 尤其粟米, 楊桃, 茄子(連茄子乾了水的效果也做了haha) 紅蘿蔔加少少紋更好啦

    回覆刪除
  17. 做一條粟米要幾耐?

    回覆刪除
  18. 做得好似呀, 尤其是粟米和紅籮蔔
    [版主回覆04/10/2008 00:02:00]除了金魚,我最喜愛就是粟米,但因處理得不好,很早已經壞掉。
    現在祇餘下金魚,茄子,紅蘿蔔,白菜及企鵝

    回覆刪除