7.14.2007

任意妄為草莓吐司

今天真真很高興,好朋友教我做了人生第一瓶果醬『草莓果醬』

自給自足,用自家製吐司塗上自家製果醬...


自家製造『小三草莓醬』


很多果醬食譜不是要加果膠就是加入大量砂糖,自家製造~~~~~~

小三能任意妄為、為所欲為!

可以調配出對自己胃口的甜度。

p.s.也令我日後一定記得會穿圍裙才煮果醬^0^


9 則留言:

  1. 賣唔賣架......

    回覆刪除
  2. 好靚呀.....@@" 搞到我都好想整tim~

    回覆刪除
  3. 小三~ 自己煮草莓果醬很累 不過如你說的可以煮出自己想要的味道! 忘記穿上圍裙喔..那衣服會黏黏的 還有要注意..果醬在煮時都會冒小泡泡 不要被溅燙到喔... 妳的土司做的很漂亮喔.. 祝福妳..假期快樂

    回覆刪除
  4. hehe, 我也試過煮草莓果醬, 不太累, 但好熱呢! 但好好玩, 又好吃.  

    回覆刪除
  5. 用長柄一定好正喇!!

    回覆刪除
  6. 好味好味……

    回覆刪除
  7. 小三:妳一次煮好多喎 我每次煮細份量,試下啲配搭,不過煮果醬真係好好玩

    回覆刪除
  8. Thank you very much for "delivering" the bluegate jam to us!

    回覆刪除
  9. 果jam我一般, 但我想話你個包個樣好吸引~~

    回覆刪除