6.12.2007

HOFEX去敗家下集

木瓜船~~是用hofex的戰利品沙律醬調製

洋蔥豬扒~~我只下了少許鹽、黑胡椒煎一會,用200度C焗20分鐘,肉質鮮味及入口鬆化
,不關我的烹調,祇因豬扒品質很高的關係


因近日比較忙碌,沒空將『江魚仔湯粉』製作鮮蝦雲吞、水餃湯底

Basil 醬末(All Natural)~可與餅乾及麵包拌吃,很好吃呀!另我湧起想自家製造的念頭




8 則留言:

  1. 小三, 咁多戰利品你點拎嘅呢? 一路買一路拎真係好似上戰場咁. 請問你焗豬扒要幾多度? 我始終都唔識煮豬扒, 次次都煮到好乾, 因為驚煮唔熟, 所以情願煮佢耐 d, 不過次次見佢d肉汁係塊煮梗嘅豬扒留出嚟, 知道又要食豬肉乾.

    回覆刪除
  2. yc     因那件豬扒非常厚,但又非常淋,不需要用搥打,我用200度焗20分鐘

    回覆刪除
  3. 好想試吓你果樽Basil醬呀

    回覆刪除
  4. 悄悄話          我炒菜煮飯很爛的,很想知道你家為何怕木瓜,basil很棒的,但家裡連人都不想要,更不能種植物了

    回覆刪除
  5. 布冧          真的很好吃,我想handmake,忙完這星期後會到圖書館找資料

    回覆刪除
  6. 親愛的小三... 下次我去香港..可不可以吃到你的好手藝阿...看到口水都流下來了..呵呵

    回覆刪除
  7. 真材實料wor, 好正!! 比100分你

    回覆刪除
  8. 又健康又有營養的木瓜沙律~~~~~~~~~

    回覆刪除