6.26.2007

花花砵仔糕



砵仔糕 

材料:
粘米粉(在來米粉)  110g
鷹粟粉         38g
凍開水       170g
片糖         120g
黑糖         1湯匙
熱水          360g
煮熟紅豆            適量

製法:
1.
用熱水浸片糖至差不多溶解,加入黑糖拌勻後,開爐煮至糖全部溶解,待涼,備用。
2.
粘米粉與鷹粟粉混合,加入凍開水拌勻,靜置片刻。
3.
小碗掃上一層薄油。
4.
將粉漿攪拌,取1湯殼粉漿加入糖水中拌勻,再將糖水倒入粉漿內,不要攪動,等一等方可拌勻。
5.
將粉漿倒入小碗內約八分滿,加熟紅豆舖面,用大火蒸將30分鐘至熟,即可。


注意事宜︰ 用凍開水調粉,一定要靜置,而粉漿不要攪拌太久,否則成品不軟滑。



14 則留言:

  1. 整得好好呀!! 我都要等你個食譜先得

    回覆刪除
  2. 我都要等你個食譜!

    回覆刪除
  3. 什麼是 在來米粉?

    回覆刪除
  4. 好想食!  這個份量可以整幾多個呀?

    回覆刪除
  5. 唔..... 一定是好好味的 !

    回覆刪除
  6. 留一個比我呀﹗我要多豆的呢﹗

    回覆刪除
  7. 羅倫斯,Mm & Jj、yc             嘻嘻!當電腦回復正常,我第一件事就是補回食譜。 Forever Friend       上堂唔看書,粘米粉是也,在來米是台灣的名稱,下次要叫你做 FF。 藍藍             我用蛋撻模有18個加2個大花花模,相信用小碗做會有10~14個。 sweet lrene          不妨試試呀! 小六            你番來那!我用蛋撻模是薄薄地,再多豆,變了紅豆糕,等我再想想家裡還有甚麼道具合適先

    回覆刪除
  8. 可以用茶杯仔呀, 變成杯仔糕

     

    回覆刪除
  9. 星期美點。我又要﹗

    回覆刪除
  10. 好得喎, 幾時給我一個 謝謝妳在病中(電腦)也教我呀老友, 等我記下先.

    回覆刪除
  11. 堯堯         不如叫『妹仔糕』呀 angel  ,moon哥     不妨試試,剛蒸起吃很軟滑,但不知如果隔一天後會否變硬

    回覆刪除
  12. 你好, 跟你的食譜整了一次, 但失敗了.... 不知為何蒸完之後有好多水係糕面, 而且糕中間好像蒸不熟, 水稀稀的, 再蒸耐一點,但情況一樣, 請問我是那裡做錯???help....
    [版主回覆03/09/2011 23:54:00]會唔會是"倒汗水"太多?

    回覆刪除