5.20.2007

巧克力&蔓越梅鬆餅


這是一個非一般普通配方的 muffin ,內有糖漿、蜜糖、乳酪、忌廉...,食譜是好友獨角仙提供,上一次做這鬆餅時,剛巧照相機入了加護病房,沒有拍照,但今次沒有上次焗得漂亮,而口感卻比上次更鬆軟。

P.S. 加入雞蛋、乳酪、忌廉後再加入全部粉料,才可以混合拌勻,不要攪拌太久,否則會有筋性。

食譜可以連結:獨角仙朱古力蜜芬  ;獨角仙雜梅蜜芬


10 則留言:

  1. 我都好想試做,下次你做,我可以跟你學嗎?

    回覆刪除
  2. 焗好靚呀小三~~ 可唔可以預留一件俾我^0^?

    回覆刪除
  3. Christine       這個 muffin 不要因它材料種類多而嚇怕,其實是非常容易製作,祗要緊記四個字『不要手多』 ,你一定能做好。 KaKa      不要客套了,留一件太小家了,比多幾件又點話呀  

    回覆刪除
  4. 想問你通常你係用那一隻牌子的蜜糖?因為有好多款,都唔知那一款先至適合做蛋糕或muffin?

    回覆刪除
  5. Forever Friend 我是買了『鬍鬚佬』放在家中,閒來沖水飲或焗蛋糕,其實我也沒太大講究,不太差便可以了。

    回覆刪除
  6. 不好意思,『鬍鬚佬』是什麼牌子呀!

    回覆刪除
  7. 香港寶生園,在各大超級市場也找到的

    回覆刪除
  8. 我琴日終於去超市見到你講個隻honey。

    回覆刪除
  9. 小三,你的糕點做得越來越巧手呢!

    回覆刪除
  10. 嘩,你整既蛋糕仔好靚呀。
    我係造餅新手,剛剛學做朱古力Muffin, 來我Blog交流下喇,謝謝。
    By Yoyo~

    回覆刪除