9.20.2007

群星伴月餅

上星期,小三有幸可以一睹【群生飲食技術人員協會】各師傅的精湛手藝,也令我加深對各款月餅的認識。


潮州月餅


綠茶冰皮月餅


廣式月餅



曬模














 



群星伴月的眾師傅,由左至右:


馮達泉師傅、葉金昆師傅、姚滿輝師傅、楊耀明師傅、李永就師傅


群生飲食技術人員協會


九龍佐敦道43A號利成大廈一字樓(近偉睛街)


課程包括:麵粉時果特色精美點心、健康點心製作、熱盤醬汁的認識與製作....


歡迎在職的飲食從業員提升技能,或有興趣的人報讀技術研習班


查詢電話:2781-0983


 


 



 


11 則留言:

  1. 小三,晒模,好勁啊﹗那隻「乳豬全體」模是你的嗎﹖有機會教我做潮洲月餅啊﹗

    回覆刪除
  2. 潮州月餅d層次好出, 好正! 師傅果然係師傅

    回覆刪除
  3. 個潮州月餅係咪綠豆蓉??正呀!!!

    回覆刪除
  4. 小三: 我都想學潮洲月餅啊 ! 幾時開班呀? 五位大師傅好似選港男的企住拍照,係智慧與巧手兼備呀! 好攪笑呀!!

    回覆刪除
  5. 小三姑媽, 人地既乳豬全體勁過你既[ 豬胎暗結一級豬], 你好好番去同我做多d一級豬等魷魚絲媽都有得食...

    回覆刪除
  6. 小六, 通粉, donald,          潮州月餅要鬆脆就要用油炸,易學難精,如果包蘿蔔絲餡就成『蘿蔔絲酥餅』,真要問問師傅開班的日期。 金莎         這次是用『奶皇餡』 魷魚媽     上枱燒豬是沒餡,所以容易『腰折』,我果隻是有內餡及內涵,你家有大爐,照辦煮碗啦!

    回覆刪除
  7. 小三你好,第一次留言,看了你一連串的月餅篇實在忍唔住,潮州月餅係我全家最愛,唔好話中秋平時都好想食,如果師傅肯開班授課,可唔可以都通知我呀

    回覆刪除
  8. 小三, 我跟過葉師傅整包包呢! 它的唧花技術嘆為觀止! 好想再跟他學野, 群生幾時開正常班呀! 好想好想去學中式點心! 有班開記得通知我呀! 肥妹仔

    回覆刪除