3.25.2008

復活自由行~~宵夜

2008年3月20日


下班後立即身心放假~~



自從深圳灣口岸啟用後,有很多長途車都利用這通道往返中國各地,



當通過一地兩檢後,我需要轉乘另一輛旅遊車往此行的目的地~~~番禺



車,在夜空中飛馳,約兩個多小時後低埗,親友已經在等待接我去宵夜(其實是我的晚餐喔~~)


【沁芳園】是一個吃了不會心慌慌的好去處



我餓壞了,先來一個【竹筒蒸雞】



跟著【炆牛腩】



這碗粥我沒有偷吃,所以忘記了是甚麼材料,應該有豬肉的



【狗仔粥】,與我自少吃的不同,口感似用粘米加香菇、花生的蘿蔔糕,難道這款才是地道?



【魚片粥】、【紅豆燉奶】



我當然也點了一客著名的【薑汁燉奶】,


唔!真的又香又滑喔~~



外於先天不足,綠茶不香,所以【綠茶糯米糍】我下次一定不會再點。。。



雖然還有很多甜品想試、想吃,但肚子實在放不下了,希望在~~~~~~~~~~~~~下次啦!





 


12 則留言:

  1. Welcome home!
    狗仔粥? 什麼料呀? 有的食物很特別呢。 碟頭飯很便啊?
    [版主回覆03/26/2008 14:11:00]【狗仔粥】有另一個名稱是【狗仔粉】,但今次在番禺吃的與我一向吃的有所不同,是將手搓的粉(塊)煮成有少少糊口,下蘿蔔乾伴食,因小時候我家附近有一個【順德馬姐】吃過,近年有位伯伯深夜叫賣(但近一年已經沒有了),我一直想自己DIY很久,如果他朝嘗試成功,會通知你好嗎?

    回覆刪除
  2. 我的意思是碟頭飯很便宜啊? sorry

    回覆刪除
  3. 唔, 我對上面的食物還帶著有色眼鏡, . 我起初以為Jenny咁好眼, 睇到個餐牌, 原來係貼在柱?上果兩種 看來你的網誌還有下文呢???

    回覆刪除
  4. 啊﹗看了果溫馨提示﹐都心慌慌﹐要吃都食得吾安樂﹗小三真係膽大過人﹗
    [版主回覆03/26/2008 14:55:00]我出發前兩天才腸胃炎,所以都會小心行事,其實國內已經改善了很多,今次是平安而回,沒有吃錯東東也~~

    回覆刪除
  5. 小三, 借【一角】用一用(不過無得還).
    Phlee, 我有近視又老花邊有咁好眼. 只是那招貼有小小返光所以妳一開始沒有留意到.
    我同Tastebug一樣都有啲心慌慌. 係唔係我哋啲外地人膽細唔習慣? 哈哈 !

    回覆刪除
  6. 小三
     
    番禺都曾經係一個我成日上的渡假地
    第一次上時,住咗成十日,差啲唔想落返黎呀!
    有無去過祈福的食街?
    入面有間果留香好正架,有機會要試試
    (特別推薦籠仔蒸飯同埋奶類甜品)
    深西上番禺要兩個幾鐘?咁咪耐過黃崗上?
    我記得黃崗上大約個半鐘左右喎?
    [版主回覆03/26/2008 15:04:00]今次沒去,但以前去過,最喜愛是去祈福醫院(忘記名稱?)吃藥饍。
    我以前要兩個半小時才到番禺賓館,每次在黃崗上第一個特區關口都塞車,你是否每次都是非假期上去?今次如果不是在過關後等轉車可能不需要兩小時,我是由荃灣區出發計算的。

    回覆刪除
  7. 小三~
    妳一定玩的心吃的也開心喔
    竹桶蒸雞和牛腩最好吃的樣子..
    利用放假好好散心充電一下
    才有更棒的體力上班和作更多開心的事情
    祝闔家平安喜樂!
    [版主回覆03/26/2008 15:07:00]我每次出外玩時都想與你們分享我的喜與樂,你留意我遲些的文章,會有少少驚險事。。。

    回覆刪除
  8. 咦...我上星期先去咗番禺呀!去咗番禺野生動物園及長隆大馬戲,好好睇呀!
    [版主回覆03/26/2008 15:08:00]你是跟團上或是自由行?

    回覆刪除
  9. 炆牛腩looks very good!  Where about is this place番禺?
    [版主回覆03/27/2008 15:50:00]番禺鄰近廣州,在廣州已經有地下鐵路可以乘車至番禺站,而順德、番禺、中山都是漁米之鄉。
     

    回覆刪除
  10. 哦!原來你係由香港出發開始計!
    我係由過關後開車先計,所以大家的時間咪有出入囉!
    如果由荃灣開始計,又算好快喎!
    下次再上時,就試試你呢個方法先!
     
    藥膳我反而未試過喎
    係咪真係好正架?
    [版主回覆03/27/2008 15:57:00]因美元下跌,人民幣上升,相信在祈福新村食街的食店,應該會與香港看齊了嗎?而一向那裡的價錢比市橋及其他地方貴,但我已經有三年多沒去,當年吃過那間藥膳後很難忘,想起都流口水

    回覆刪除
  11. 小三
    我上年聖誕時返過去,雖然祈福食街的消費係比市橋高好多,不過有排都未追得上香港
    好似我介紹的果留香,一個籠仔蒸飯都只不過係十零蚊啫
    仲係好抵架!
    你講的藥膳,下次返去一定要試試!

    回覆刪除