10.26.2007

泡貓泡狗酸菜

昨日去了醫院檢查身體,做了一個【傾斜床檢查】,終於深深體會何謂四肢僵硬,及身不由己。


哈哈!放鬆!輕鬆!不如泡制小貓、小狗...嘿嘿!



材料簡單:黃芽白(大白菜)、白蘿蔔、紅蘿蔔(甘筍)、白豆角、指天椒、蒜茸、米醋、砂糖


比混醬簡單很多,祇需要將材料洗切,飛水(拖水),過冷河,將米醋、砂糖用一比一的比例,座熱至溶解,攤涼,混合,放入蒜泥及辣椒,即可。


放入雪櫃,最少要浸泡3~7天。


你們以為浸泡後就成為一道【小三泡貓泡狗酸菜】?還有下文,這道菜最少能變出三道佳餚...,給你們估一下吧!



將小貓、小狗泡湯的意念是來自上山學藝,眼見師傅將蘿蔔、青瓜...等材料,像變魔術的變出玉兔、蝴蝶、鸚鵡、壽字...,小三不成器,就乾脆用旁門左道變化出【小三料頭花】!



17 則留言:

  1. 咦! 重以為玫瑰花模出啲咩糕點, 點知殺個泡浸貓狗! 真係估你唔到!
    橫惦都係...不如印啲心心星星, 再加啲英文字母數目字(金寶湯咁?)囉!
    [版主回覆10/27/2007 00:20:00]唉!本來買齊架撐開壇作法,點知打開雪櫃才想起昨晚的自作 ( 葉 ) ,泡貓泡狗,為有押後處置,大家都是花,不過這是料頭花之馬

    回覆刪除
  2. 小三, 妳冇事嘛, 近排暈頭轉向, 沒有關心老友, 待我後天死而復生, 找妳.
    這酸菜令我口水不斷!!!
    小貓小狗是怎弄的?
    [版主回覆10/27/2007 00:23:00]無事!我還在!
    我明日去老人院,會遇上嗎?

    回覆刪除
  3. 啊! 我最鐘意貓啊! 連貓你都食! 哼!
    [版主回覆10/27/2007 00:26:00]我最多下次整第二樣,不過我只有小貓、小狗是最細隻,你不如幫我找些不殺生的細細個呀!

    回覆刪除
  4. 看見就開胃 不過唔好食貓食狗la

    回覆刪除
  5. 食貓?咪即係食我?唔好食貓貓狗狗,好無呀...

    回覆刪除
  6. hmmmmmmmmmmmmmmmm , 小三, 你緊係上次食吾到貓姐D果凍, 所以要泡貓貓呢 言歸正傳, 那小三貓狗是你自己做的嗎???, 用D小型動物cookie cutter cut出來都可以播, 你估夠吾夠力呢??
    [版主回覆10/27/2007 10:28:00]我便是用cookie cutter 泡制出貓姐及貓媽媽,還有李小六,肥曲呀!

    回覆刪除
  7. 小三 ~ 多謝你呀 !!
    我唔介意芝麻街過界到Winnie個地盆玩
    但我想問『芝麻街棋盆』也在7-11便利店買架
    小魚仔

    回覆刪除
  8. 哈......原來如此..

    回覆刪除
  9. 小三,
    真的嗎 ????
    因我的朋友超好喜歡【芝麻街】
    如果你真的有不多一套可否樣給我呀 !!
    小魚仔

    回覆刪除
  10. 初初唔明咩叫泡貓狗,原來食物有動物樣的~哈哈~

    回覆刪除
  11. 唔要貓、 唔要狗!
    我要花花

    回覆刪除
  12. 你被tag了~
    from Vicki > IS > 發條鳥 - 盲人攝影
    遊戲規則: 被點到名字的要在自己的空間日記裏寫下自己的答案, 然後去掉一個你最不喜歡的問題... 再加上一個你自己的問題,組成8個問題, 傳給其他8個人,列出其他8個需要回答問題的人的名字... 還要到這8個人的空間留言通知對方--->"你被點名了"... 被點名者不得拒絕回答問題喔~!! 這8個人要在自己的空間裏注明是從哪裡接到的, 並且按上述要求傳給其他8個人, 讓遊戲繼續,不得回傳~!!
    1).即使由你相戀前你已知道結局是以分手為終,你仍然會選擇與他/她在一起嗎?


    不會~因我不想浪費時間~

    2).透視眼同識得飛呢兩樣超能力你會簡邊樣?
    我係男人..就梗係要透視眼啦~
    3).俾一個生日願望你,你會許咩願?
    講左咪唔靈lor~不過我每個願望最終都會實現~9年未斷過~
    4).你係單身主義定結婚主義?
     我出年結婚喇~你話呢??
    5).你會因為別人的言語,而對一個人改觀嗎?
    如果果個人係我可以絕對信任的~我會~
    6).如果你既另一半去滾完番黎比你知道左,你會點做?
    我會檢討下點解會比lei d 問題係我身上出現~
    7).你最想和心愛的人去哪裡呀?
    如果係心愛的人~咁就去邊都得啦~不過如果硬要說一個地方, 我會話係屆企~
    8).愛情在您心目中佔多少%?(刪除~)
    其實我唔係好知問咩...我可以說我未來太太在我心目中的愛情比率佔100%
    (太無聊喇~所以我決定刪除lei個問題..)
    新問題: 8).如果有人用支槍指住你個頭~同你講佢係差人~你會同佢講d咩?
    被點名朋友: 黃sir , 畢名 , jojofish , 王 穎 - 多功能美女 , 雋& 明 , 王楒 , 小三 , 小蛙

    回覆刪除
  13. 真係好好味,以往我不太喜歡吃酸菜,但你調較的味道很合我心意! 謝謝你給我的貓貓,貓姐食貓貓,毛大象話我好殘忍,食返自己的同類...

    回覆刪除
  14. 哈哈,什么都有,小心动物协会告你噢~

    回覆刪除