1.20.2007

玫瑰班蘭,唉!唉!唉!



開Blog是為了能回應包餅朋友的Blog(yahoo太有階級及門棣觀念了),反正有了頭家,便要費神添傢俬,置家具,就因為損友"亞堅"將我的Blog址放入她的烘焙歷程內,怕DIY的為食朋友會撞出撞入,發現我四大皆空......真應了"執條裙帶累身家",唉!嘆一聲!

找了大半天都找不到一隻見得人的碟,白白浪費了牡丹及綠葉,班蘭與玫瑰,唉!嘆二聲!

打電話問功課,損友"martina": 唔識字,唔好打!

小三: 唔通人醜,唔出得街0架!唉!嘆三聲!


5 則留言:

  1. 喂﹗唔好屈我喎,我幾時有講過……妳個「賴小三」……
     
    難得我在家中收拾細軟,由中午做到現在才有時間上網,妳……妳居然咁話我……我話比肥曲聽﹗

    回覆刪除
  2. ma,你在收拾,我今天一件,下星期又一件,到星期五就有兩件會走會笑的....
    你真的對我仁至義盡,想不到你是我撞出撞入的第一個.....留名過客‧
    而第一個"留言"朋友是零123‧
    暫時唯一一個,會由陌生人變為認識的朋友是madam tsui‧

    回覆刪除
  3. 小三, 哈哈,你以後會好忙架, 俾d心機update啦.

    回覆刪除
  4. 去開二手店呀甚麼的或十蚊店買番幾件道具咪有排映囉, 否則就浪費了 s80喇

    回覆刪除
  5. 小三,有文華玫瑰漿,我都未食過呀! 我都很去10元點Jusco,Daiso執了些靚碟.祖國價錢,近日本質素.

    回覆刪除