12.26.2007

Boxing Day~~咀巴停不了!

今天相約Y.C、candydonald八八家~~~食食食!


一入屋就看見巧克力波及菠蘿慕士向我招手~~



而廚房又傳來陣陣黑椒肥牛金菇卷的醬汁味



及一大盆的蟹柳粟米沙律



Y.C.帶來的墨西哥雞卷,伴上墨西哥辣醬及乳酪,唔!很美味呀~~~



我當然沒有空手而來,帶了甘筍釀雙菇用見面禮



即慶製作了少油的臘腸卷,我當然會外帶一些給爸媽分享啦!


名符其實的又吃又拎了



又製作了很膩的花生醬肉鬆卷,



要找小三泡菜中和一吓油膩



聖誕節當然會有薑餅人出場啦!




軸好戲是水果巧克力火窩



Ma Li Ma Li Home,


夢也空,嘴也空,睡醒夢一場,


明天起來肚子會空空,沒事發生!沒事發生!


Ma Li Ma Li Home、空、空!


p.s.我的靜園發燒新聞...部落格有大獎徵文】比賽投票還沒完結,與領先的還差一段距離,如沒yahooblog的朋友,請用yahoo的帳號留言及在文字末寫下你的名稱,嘻嘻!我也想知你是誰嘛!請到奇摩小三看天下的回應內留言,也有些朋友跑錯地方留言,如果你們曾經留言而又沒成功的朋友,請繼續支持,一人一票,謝謝支持!活動的投票時間為12月5日到12月31


8 則留言:

  1. 薑餅人公仔最受小朋友歡迎!

    回覆刪除
  2. 嘩, 睇到流晒口水, 大食會係最正, 花生醬肉鬆卷???好新鮮的配搭, D皮用咩做嫁???臘腸卷真係好耐冇食過, 小時跟爸媽去飲茶就最鍾意食. 你嘅泡菜消滯就最啱, 不過, 消化完又會再食過, 吾緊要啦, 聖誕節, 人人都係咁食, 食, 食........

    回覆刪除
  3. 你嘅無骨落地一口雞翼真回味呀!

    回覆刪除
  4. Ma Li Ma Li Home,
    夢也空,嘴也空,睡醒夢一場,
    明天起來肚子會空空,沒事發生!沒事發生!
    Ma Li Ma Li Home、空、空!
    哈‥哈‥哈……梗係肚子空啦; d 野食走咗佬啦,走咗去邊?你向下望 、向左望、向右望呀;芝唔你走咗去…………你肚皮度,變變肥高 囉!咁就最 arm 跳肚皮舞,肉揗揗好好睇!

    回覆刪除
  5. 好彩你地都不負我所望, 清晒d野先走, 如果吾係下次要餓下你地, 吾比咁多野你地食ga
    [版主回覆12/29/2007 00:46:00]你明明食得多過我,但點解你食極唔肥,而我~~~~~~~我唔制呀!

    回覆刪除
  6. 咁食落去真係會肥。記得留返o的 quota新年呀!
    [版主回覆12/29/2007 01:09:00]我週未及週日都有食神,其實前天以開始想病,1月1日反而沒約,要找一找人行家樂徑啦!

    回覆刪除
  7. 最多謝妳嘔心瀝血的無骨雞翼啊!

    回覆刪除
  8. 小心身體。 Happy New Year!

    回覆刪除