4.17.2008

趕潮流之謎底打開


我一向很喜愛山口百惠,當年她大部份的戲我都看過,不知為何今晚想起她這首經典金曲~~~



今年最新款的腰包



十一個印花,可以換來玩打井遊戲 ^!^


哈哈!我是開自己玩笑吧了!


事緣在16/4早上,我要做一個【踏板運動】檢查,當日我要將那個新款腰包腰纏萬貫,而那些印花就要貼在我身上各部位,再將腰包的電線與印花接上,以便在運動時與電腦互訴心聲,將我內心的秘密由記錄在電腦紙上。


而與對上一次【傾斜枱檢查】比較,今次輕鬆很多,上一次我要躺在床上,在左手動脈插入針管,以便在分段時間注入藥物,再。。。,怕怕,想起都怕怕


請愛護的朋友不要為我擔心,醫生說應該沒事,祇是想再測試一吓,如果你們有太大反應,就會害我日後不敢再在這裡說出來,因我連家人都不知,嘻嘻!不知魷魚爸幾時才發現我的秘密


17 則留言:

  1. 小三
    我對山口百惠名字不陌生
    但是作品就不了解了
    那個腰包..好特殊喔..你自己做的嗎
    打井遊戲???
    祝闔家平安..晚安喔

    回覆刪除
  2. 唔係睇得好清楚(個腰包), 但見有好多條電線, 有作用嗎? 要趕潮....流........留番我個孫

    回覆刪除
  3. 啊喲~原來小三你咁潮架﹗
    如果你背尼隻腰包出街﹐可能人們會當你係差緊電的機器人渦﹗

    回覆刪除
  4. 和TULIP一樣,對山口百惠這個名字以前常聽到,
    不知道你那個腰包是裝什麼的.

    回覆刪除
  5. 個腰包襯到衫咩?
     
    我無講咩!??...................

    回覆刪除
  6. 哇, 我真的以為係腰包呀!
     
    希望妳一切平安, 不用再玩新科技了, 不好玩的.
     
    Momoe, 我不是太熟悉, 我喜歡五輪真弓和加藤登紀子......

    回覆刪除
  7. 吓, 你吾講解清楚我都以為係潮爆腰包, 心想: 吾係嗎, 真係潮成咁??? 你都好想像力, 我應該學吓你, 套用在我獨眼龍事件上, 那我昨天就好過点!

    回覆刪除
  8. Phlee, 我又在小三處同妳傾偈喇. 什麼獨眼龍呀, 妳無セ事丫嗎? 妳又學左小三, 講D唔講晒. Be well.

    回覆刪除
  9. Fatgarfield 肥加菲2008年4月19日 中午12:19

    Hope all is well with you, take care.

    回覆刪除
  10. 搞鬼小三﹗
    Phlee﹐你聽到Jenny講嗎﹖咪講地吾講地得架﹗

    回覆刪除
  11. 厚!  小三 , 害我看的一頭霧水,  還以為你上山學藝,  師父送你個臨別贈禮,  一纏上腰便可增加一甲子功力. 你總是如此豁達地面對一切.   來!   抱抱嗲一個!

    回覆刪除
  12. 腰纏萬貫...比你笑死呀....!咁你都諗得到, 真係叻. 檢查啫, 無事噃....我唔會擔心你架....

    回覆刪除
  13. 魷魚媽最初睇到D圖片有點不明,後得到鱿魚爸責罵了一輪後,佢叫我同你講,要你小心身體呀,魷魚絲要你精精神神同佢玩架.

    回覆刪除
  14. 魷魚爸知道了,叫你小心身體,魷魚絲要你精精神神同佢現.

    回覆刪除
  15.  You will be FINE!!!! Take care!

    回覆刪除
  16. 小三,我相信因果,好人必有好報。。。你不會有事的。。。

    回覆刪除