10.30.2007

邊個 tag我

你被tag~


我很早已經被損友tag中,但我從來就不會回應連鎖信,所以不會找替死鬼玩lei個問題,但tag我果個是MR. 鳥,不回應隨時比人炸爆個Blog,反正見你將結婚 0甘 sweet,當送禮比你啦!不過要張你與鳥太的婚紗照擺上台呀!


from 發條鳥 - 盲人攝影> 小三 小三看天下 >  


1).即使由你相戀前你已知道結局是以分手為終,你仍然會選擇與他/她在一起嗎?


~因回報不是必然的,不試過不知結局是對或錯~


2).透視眼同識得飛呢兩樣超能力你會簡邊樣?


當然是飛天啦~亞媽常向我說:你有毛有翼啦!^!^


3).俾一個生日願望你,你會許咩願?


蠢豬!當然是心想事成lor~


4).你係單身主義定結婚主義?


 我當然是~~~~~~博愛主義者喇!


5).你會因為別人的言語,而對一個人改觀嗎?


~說出的話就是潑出的水,我曾經比人不禮貌潑水,對方事後一句歉意都沒有!想將她勞改,但背後又有惡勢力~


6).如果你既另一半去滾完番黎比你知道左,你會點做?


唔問晤心熄~問了就變得沒出息~所以我還是獨身lor~


7).你最想和心愛的人去哪裡呀?


如果係心愛的人~當然是海角天崖,不要估錯去海南島果個,我唔制嫁!~


8). 如果有人用支槍指住你個頭~同你講佢係差人~你會同佢講d?


你們是否在拍戲!


 


7 則留言:

  1. 好!擺就擺啦~不過係鳥..唔係烏呀~

    [版主回覆10/31/2007 00:15:00]準新朗~發條鳥,
    當我發表後看見打錯,立即想改過自新,但....
    唉!自從 【何苦】提升軟件,好是好,但我公司部腦未能配合,只可以打文字,就甚麼功能都比人提走、升起了,連想張文字修改都得一條路.....從頭再做,我寧願你改姓烏或回家挑燈夜雨幫你執翻個姓好過。
     

    回覆刪除
  2. 小三,
    答tag答得好攪笑呢! 妳真的出關了
    我仍未呀, 今個星期六日, 仍是ototototototoot, 什麼也泡湯了.
    [版主回覆10/31/2007 00:28:00]未出關呀!
    祇是返少一晚 0甘多,回家一定過十一點,還有一、兩個星期要上山學藝,你知我平時已經湯水都沒一滴,剛才沖了一杯咸柑桔蜜糖滋潤一下,否則~~~~
    唔該四方好友!損友!本人是五行欠湯水,多少無區,多有多飲,少有少飲,隨緣樂助,福有游龜!

    回覆刪除

  3. 小三HaPpY halloween ~~!!

    回覆刪除
  4. 小三, 你的答案如A_moon說, 很攪笑

    回覆刪除
  5. ......... ............

    回覆刪除
  6. 愛不求回報,極同意也

    回覆刪除
  7. 不如去吃盅龜苓膏啦! 學藝方面... 你要加油啊!

    回覆刪除